Alla inlägg den 30 april 2013

Av Magdalena Svensson - 30 april 2013 19:58

Jag har aldrig varit en fan av Valborgsfirande, varken när det gäller folksamlingen, brasan eller fyrverkeriet. Visst har även jag varit ute och tittat, men oftast gått hem i förtid. Idag behöver jag inte ens fundera på att ta mig ut, jag väljer helt klart en lugn kväll hem så kommer jag att orka med Wilmas underbara kusiner imorgon. Stumpan firats Valborg med lite såpbubblor.


Men jag önskar er alla andra en trevlig Valborg!!!

Av Magdalena Svensson - 30 april 2013 14:29

Idag har jag trotsat backen upp till dagis. Gissa vad skönt att komma ut och gå en sväng. Wilma blev glad när jag och farmor kom. Vi lyssnade när de sjöng vid brasan, vi limmade på skräp på skräpdockan och njöt i solen. Barnen skulle äta lunch ute, grillad hamburgare.


Efter dagisbesöket lämnade vi Wilma kvar på dagis och gick hem och åt lunch, svärmor hade med sig en supergod köttfärspaj. Tack för hjälpen med undanplockning, städningen och sällskapet.

Ovido - Quiz & Flashcards