Alla inlägg under november 2015

Av Magdalena Svensson - 13 november 2015 18:02

Idag så fyller du år min docka, jag saknar dig så mycket.
Jag pratar med dig varje gång månen tar sin plats på himlavalvet.
Det känns som om du svarar ,och månen liksom kommer närmare ,när jag pratar med dig..
Du ska bli gammelmoster , Mikis ska bli mamma till en liten pojke i mars..
Det finns alldeles för många saker som jag vill skriva ner och tala om för dig min docka.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta och min själ..
Har slutat att arbeta för jag går snart i pension känns lite konstigt faktiskt.
Har ju arbetat i hela mitt liv.
Men det är väl dags att jag tar hand om mig själv och njuter av livet tillsammans med Frank..
Jag vet att vi kommer att ses igen på den andra sidan..
Älskar dig.
Ät mycket tårta nu.
Kramar och pussar/mamma.

Ovido - Quiz & Flashcards