Alla inlägg under juni 2014

Av Magdalena Svensson - 20 juni 2014 23:20

Liten rödhårig söt " docka " med en krans i håret.
Dansar likt en ängel kring midsommar stången.
Brevid skuttar en mindre flicka också med en krans i håret.
Inte lika graciöst (men viljan finns) att dansa likt sin syster.
Att dansa är inte så lätt.
Men jag minns att du sa.
Therese tänk inte så mycket utan det är bara att sväva fram.
Tro mig syrran "jag har inte lärt mig att sväva fram ännu".

Att fira olika saker när inte du finns runtomkring är svårt.
Men jag har kommit på en sak.
Du finns ju alltid med i alla fall..
Både i samtalen som vi har, tankar, i våra hjärtan.

Jag vet att jag svamlar men det känns mycket bättre inom mig när jag skriver några rader i din blogg i bland.

Jag har så många fina minnen av dig.
Du är fortfarande min bästa vän som lyssnar på mina problem.
Även om du inte svarar alla gånger.

Jag önskar dig en trevlig midsommar.
kramar i massor/lillsyrran.

Ovido - Quiz & Flashcards