Alla inlägg under juli 2022

Av Magdalena Svensson - 25 juli 2022 21:21

Idag är det 9 år sedan, du var tvungen att lämna oss på jorden, för att bli en ängel på månen..
Min lilla docka, jag saknar dig så, när jag tittar upp på det mörka himlavalvet och ser både stjärnor och den vackra månen som pryder den svarta himlen, är det som den tindrar, liksom kommer lite närmare för varje gång, jag talar till dig.
Känner i hela mig att du finns där, att du hör mig, det värmer mitt hjärta.
Fast jag önskar av hela mitt hjärta att kunde få höra din röst igen, känna dina kramar, se ditt vackra leende.
Att jag kunde tala om för dig min lilla docka, att jag är så oerhört tacksam för att jag fick vara din mamma, fast du hade alldeles för bråttom att komma ut, flera veckor förtidigt. Var du så söt och liten och mitt hjärta bara smälte.
Du är min lilla docka.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta.
Tills den dagen vi ses igen, så får du ha det så bra på månen, miljarder kramar Mamma

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards