Direktlänk till inlägg 10 september 2014

syrran

Av Magdalena Svensson - 10 september 2014 20:39

Jag saknar dig i massor.
Kram och puss/lillsyrran.

 
 
Ingen bild

carita

6 oktober 2014 23:50

Farmor och vi i Linde saknar dej , tänker på dej men vet att du har det bra nu.

 
Ingen bild

mamma

7 oktober 2014 21:16

Hej min lilla docka idag känns det väldigt tungt. Jag saknar dig jättemycket ,i helgen var vi och hälsade på Wilma och Staffan dom mår bra. Wilma hade tagit sitt första skolkort hon var så fin. Hoppas att du har det bra på månen puss och kram jag älskar dig. P.S Frank hälsar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magdalena Svensson - 25 juli 2022 21:21

Idag är det 9 år sedan, du var tvungen att lämna oss på jorden, för att bli en ängel på månen.. Min lilla docka, jag saknar dig så, när jag tittar upp på det mörka himlavalvet och ser både stjärnor och den vackra månen som pryder den svarta himlen, ...

Av Magdalena Svensson - 13 november 2021 17:47


Hipp hipp hurra på din födelsedag. I dag blir du en gammal tant hela 50 år... Det är verkligen synd att du inte finns här i bland oss, och vi tänker på dig varje dag. Vi har pratat om dig hela dagen och ätit maten som du älskar.Tittar upp på månen...

Av Magdalena Svensson - 25 juli 2021 13:37

Idag är det 8 år sen,som du var tvungen att bli en ängel på Månen. Det går inte en dag utan att jag tänker på dig, min lilla docka. Inte en dag som jag undrar hur det hade varit, om du fortfarande fanns här hos oss. Det värker i mitt hjärta av längt...

Av Magdalena Svensson - 25 juli 2019 11:56

Idag är det 6 år sedan du var tvungen att lämna oss alla fast jag vet att du inte ville göra det... Saknaden efter dig min lilla docka är lika stor som då.. Det går inte en dag utan att jag tänker på dig och undrar hur du har det.. Där borta på Må...

Av Magdalena Svensson - 25 juli 2018 21:50

För fem år sedan i dag var du tvungen att lämna jorden för att bosätta dig med de andra änglarna runt omkring i världen. För att du blev sjuk och att det fanns inget läkarna kunde göra så att du kunde leva vidare bli frisk. Saknaden efter dig syrra...

Skapa flashcards