Alla inlägg under maj 2014

Av Magdalena Svensson - 31 maj 2014 00:21

Nu är det sommar,varmt och skönt.
Fåglarna kvittrar och himlen är för det mesta blå....
Men hur mycket solens stålar värmer når de inte riktigt fram till mitt hjärta...
För jag kan inte riktigt förmå mig att njuta av det för jag saknar dig så...
Även när regnet öser ner och smeker min kind så kyler det inte riktigt som det brukar att göra...
För att du inte finns vid min sida..
Jag vet att du har det bra på Månen men önskan lever kvar i hela mig...
Att du ska vara vid min sida för evigt....
Att även du skulle få känna solens strålar och regnet som ömt stryker din kind..
Att du kunde bada och dricka Te..
Höra fåglarna kvittra...
Jag avskyr att vara störst, jag vill vara den i mitten som kan ringa och be om hjälp..
Få smarta råd ,känna att även jag kan få vara liten.
Jag är en stark människa och jag klarar mig.
Det gör jag alltid, men jag saknar dig i massor / lillsyrran.

Av Magdalena Svensson - 11 maj 2014 20:27

Idag syrran så dansade Wilma så vackert.
Det var underbart.
Hennes allra första dans uppvisning.
Farmor, Bosse
Staffan.
Mormor, Frank.
Mikaela, Anton.
och jag var där.
Vi köpte en rosa blombukett som vi gav henne när hon hade dansat klart.
Hon har en likadan förmåga som du hade syrran "att röra sig likt en ängel på scenen".
Så duktig var hon i alla fall.
Jag saknar dig i massor/lillsyrran.

Ovido - Quiz & Flashcards