Alla inlägg den 20 april 2013

Av Magdalena Svensson - 20 april 2013 16:28

.... Igår kväll var vi hembjudna på middag. Vi bjöds på supergod middag och vi fick även uppleva lite jul med lussekatter som fika. Lussekatterna var väldigt uppskattade av både mig och Wilma. När vi kom hem kom vi till ro ganska snabbt och jag vaknade till bara en gång under natten och fick faktiskt sova till klockan åtta imorse.


Vi har löst melodikrysset, alltid kul att ringa till farmor och säga att vi är bäst. :) Idag har vi haft besök av min moster och kusiner. Vi åt lunch på stan och köpte lite ramar och annat smått och gott. Sedan tog vi oss hem för fika och mycket prat. Wilma fick en jättefin födelsedagspresent och vi fick jättefina blommor.


Nu har jag intagit soffan och hör och häpna, jag tittar inte på Jönssonligan eller Polisskolan. Nu ska sambon ut på en löptur, och Wilma pysslar med delar av födelsedagspresenten. Har mycket kraft att samla till morgondagens kalas på leklandet.

Ovido - Quiz & Flashcards