Alla inlägg den 19 april 2013

Av Magdalena Svensson - 19 april 2013 12:32

Det är så mycket jag vill säga till dig. Men mamma har inte så mycket tid. Mamma har drabbats av en sjukdom som heter cancer. Mammas cancer går inte att ta bort, vilket innebär att mamma kommer att dö och bli en ängel. Så mamma kommer att finnas på månen och i himlen. Jag kanske även tar en tur till någon annan planet. Men jag kommer inte att kunna komma tillbaka till dig min bästaste vän och prinsessa.


Jag kan lova att mamma kämpar. Jag kämpade förra gången jag drabbades och jag kämpar nu. Skillnaden den här gången är att det inte kommer att ordna sig. Läkarna och sjukhuset kan inte göra mer. Jag vill att du ska veta att det inte är sjukhuset som har gjort mamma sjuk utan det är cancern som har gjort mamma sjuk. Det är även cancern som gör att mamma är trött och ledsen. Det är inte du stumpan som gör mamma trött och ledsen.


Det känns jättejobbigt att lämna dig, pappa, Ragnar och Doris. Men mamma har inget annat val. Jag älskar er så mycket!!! Jag vet att du och pappa fixar det här.



Jag älskar dig! Kram Mamma

Ovido - Quiz & Flashcards