Alla inlägg den 17 april 2013

Av Magdalena Svensson - 17 april 2013 18:06

Förhoppningsvis blir det lite blommor balkongen. Men jag tror att de får stå inne några dagar.

Av Magdalena Svensson - 17 april 2013 16:06

Idag har jag haft en dag som har gått i trötthetenstecken. Kroppen och huvudet har inte hängt med ordentligt på hela dagen. Dotra kommer hem vid 17.30 och jag hade tänkt att vi skulle så lite frön, hoppas att jag orkar. Allra helst hade jag velat hämta henne lite tidigare men jag orkar inte ta mig upp för backen till dagis.


Jag har passat på att sitta ute en liten stund i dag. Men det är inte roligt att gå ut och visa alla i bostadsområdet att jag är sjuk. Mycket blickar blir det. Ibland vill man ställa sig upp och skrika: ja, jag är sjuk och ja, jag kommer att dö. Hade det hjälpt hade jag gjort det för länge sen, men det hjälper inte.


Det bästa med att vara hemma i soffan är allt gos med katterna. Doris har legat på mitt bröst med sitt ansikte mot mitt och klappat mig med tassen. Ragnar kommer när Doris tar paus.

Ovido - Quiz & Flashcards