Alla inlägg under december 2010

Av Magdalena Svensson - 29 december 2010 18:08

Idag har vi ägnat oss åt pepparkakshuskrasch. Wilma var något tveksam till en början...

men efter en stund gick det betydligt bättre...

  

Av Magdalena Svensson - 28 december 2010 21:50

Idag har jag hunnit med kuratorbesök och pulkaåkning. Wilma riktigt älskar att åka pulka och idag fick hon åka med både mamma och pappa. Imorgon får vi ta en tur till Mariebergsskogen och åka pulka.  

Av Magdalena Svensson - 27 december 2010 09:05

God morgon alla glada. Här kommer ett försök att koppla inläggen på bloggen till facebook.

Av Magdalena Svensson - 26 december 2010 23:18

Jag gör ett försök. Bloggen är långt ifrån inte färdig än. Jag vet inte hur jag lägger ut bilder, har inte skrivit något om mig  och absolut inte vad jag ska skriva om. Det går kanske att koppla den till facebook, vem vet...  

Av Magdalena Svensson - 26 december 2010 23:01

Idag är vi åter hemma efter en julig helg i Frövi. Julaftonen startade med risgrynsgröt och julklappsutdelning hemma hos mamma och Frank tillsammans med Wilmas kusin Anton och hans syster. Dagen fortsatt sedan med en tur till syrran och hennes barn för att fortsatt utdelning av julklappar. Till syrran hittade även tomten. När vi var klara hos syrran åkte vi åter hem till Wilmas mormor för att öppna ännu mer julklappar och äta lite julmat. Staffan skulle göra tomtedebut och blev avslöjad av Wilma direkt. Wilmas kommentar löd "Där är pappa" och pekade på tomten när tomten frågade var pappa var någonstans.


Under juldagen besökte vi Wilmas morfar där Wilma tilll sin stora glädje fick en radiostyrd bil. Efter besöket hos Wilmas morfar gick färden hem till min farmor där det bjöds på både kakor och tårta. kvällen avslutades med mer julklappar och mycket avundsjuka när Wilma såg den radiostyrda helikoptern som Anton fick.


Under hemfärden idag (annadagen) besökte vi Staffans faster med man, vilket alltid är trevligt. Vi bjöds på jullunch, goda ostar och en lättsam dessert bestående av glas, grädde, banan och hallon.

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards