Alla inlägg under januari 2012

Av Magdalena Svensson - 26 januari 2012 07:50

Natten till igår fick Wilma för sig att sjukna in i magsjukan så hon och jag tillbringade dagen i soffan, idag blir det nog mer livat hemma då dottra känner sig mycket piggare. Ska fösöka hinna med lite planeringsarbete mellan legobyggande, barbiedockor och tågbanor. Vi ska nog även försöka att ta oss ut en stund..Igår beställde vi en Helsingforskryssning. Jag, Staffan,Wilma och min mamma och hennes man kommer att åka iväg under några dagar på sportlovet. Kul ska det bli. Wilma vill redan packa och hon ringde till mormor igår för att tala om att badkläder ska med....Min nya arbetsplats är helt okej, jag börjar finna mig tillrätta och elverna börjar att känna mig och jag dom. Men självklart saknar jag mina goa kollegor och elever på Norrstrand.

Av Magdalena Svensson - 20 januari 2012 18:31

  • skriver jag ett nytt inlägg på bloggen
  • är det helg
  • är behandlingen är avslutad
  • börjar biverkningarna från cellgiftsbehandlingen avta
  • arbetar jag som vanligt
  • börjar jag finna mig tillrätta på min nya arbetsplats
  • börjar vardagen fungera igen med hämtning och lämning på dagis

Listan skulle kunna göras hur lång som helst... I helgen ska jag hinna med att ta en tur till IKEA, åka skridskor (ialla fall Wilma), städa, jobba lite grann och bara ta det lungt...

Ovido - Quiz & Flashcards