Alla inlägg under maj 2013

Av Magdalena Svensson - 31 maj 2013 14:11

Staffan är ute och springer och jag tar tag i vardagen.

Av Magdalena Svensson - 30 maj 2013 17:27

Hoppas jag att bloggen fungerar dotra och sambon är i Mariebergskogen.

Av Magdalena Svensson - 29 maj 2013 16:58

Hoppas att mitt blogginlägg kommer med på Facebook och bloggen.


Av Magdalena Svensson - 28 maj 2013 20:02

Idag har det ordnat sig med trygghetslarmet. Min kompis Ann har fixat stödstrumpor så att jag inte får ont i fotlederna.



Vi har varit på bröllop i lördags.

Av Magdalena Svensson - 27 maj 2013 20:38

Idag har jag vari till kuratorn och pratat om lite allmänna saker. Vi har pratat om vad jag tror kommer att hända när jag somnar in. Idag hade hon en student med, helt okej tyckte jag även studenter måste lära sig.


Jag har blivit beviljad trygghetslarm, men eftersom vi inte har fast telefoni måste det gå via Telia via telmarket. Men problemet är att Telia inte vet.. Får helt enkelt kolla upp det.


Måste även kolla upp medicinerna igen. Men jag ska prata med sköterskan imorgon igen.

Av Magdalena Svensson - 26 maj 2013 20:32

Idag har sambon och jag slappat hela dagen. Sambon har sprungit en sväng, och jag har mutat in soffan. När dotra kom hem vid fyra-tiden tog vi em tur till Mariebergsskogen och åt glass och dotra busade loss. Till Wilmas stora glädje kördes både hon och jag i rullstolen.

Av Magdalena Svensson - 25 maj 2013 20:33

Efter Wilma åkt iväg till farmor och jag vilat på soffan, åkte vi iväg till kyrkan i Ölme för att bevittna våra kompisars vigsel. Efter vigsel for vi iväg till Presterud herrgård där god mat intogs och mycket skratt blev det. Jag höll ut från 14 till 19.30, men jag kan säga att några minuter till och jag hade inte kommit upp ur stolen

Av Magdalena Svensson - 24 maj 2013 14:28

Jaha, då var det dags igen. Ramlade baklänges i köket,välte en stol och flyttade bordet. Blev sittandes på golvet där jag insåg att jag inte skulle komma upp och telefonen låg på rumsbordet. Det var bara att föröka krypa ut till vardagsrummet och ringa till sambon. Förutom lite ont i handleden, ena knäet slutade äventyret ganska bra. Just nu vågar jag knappt röra mig om jag nu inte måste.

Ovido - Quiz & Flashcards