Alla inlägg den 27 april 2013

Av Magdalena Svensson - 27 april 2013 19:38

Oavsett hur mycket man eller hur lite man har vilat måste man äta. Till lunch har jag ätit sill och färskpotatis. Eller mest potatis mosad med kaffegrädde, sillspad och gräslök. Precis som det var när jag var liten. Dagens middag presenteras på bilden nedan. Starkt och gott.

Av Magdalena Svensson - 27 april 2013 11:44

... vad är det? Inatt har jag sovit oroligt. Troligtvis en kombination av artikelsläpp och en Wilma med feber och öronvärk. Har vilat en stund på morgonen och nu är det soffläge som gäller. Bäst att passa på när Wilma är i lekparken.


Skönt är det att vara borta. Jag och Wilma har pysslat lite, Wilma har varit med moster och kusinerna och med mormor. Jag har väl inte vilat som jag borde och det kommer snart ett bakslag, men jag försöker. Nu ska jag blunda, slötitta på reprisen av Let's Dance.

Ovido - Quiz & Flashcards