Alla inlägg den 9 april 2013

Av Magdalena Svensson - 9 april 2013 19:22

Har det varit en dag med mycket känslor. Dagen började med lämning på dagis och lämning av inbjudningskort till kalaset. Efter det for jag och Staffan iväg till Coop, skönt att handla när det inte var så mycket människor i rörelse. Syrran och Mikaela kom under eftermiddagen och följde med till dagis för den....


Stora rymdfesten, barnen har gjort rymdräkter och rymdrakter. Det bjöds på rymdfika och film. Tack Timotej för en trevlig kväll. Roligt att träffa alla barn och föräldrar.


Lite ångest inför morgondagen, men håret ska bort. Lite svårt att hantera mat när man hela tiden tappar håret. Har förklarat för Wilma att mamma inte kommer att ha hår imorgon och visat mammas sjalar, hon gick och hämtade peruken och sa: den här kan du också ha mamma. Behöver nog lägga mig tidigare ikväll för att orka med morgondagens händelser. Vågar jag imorgon kanske det kommer någonbild, men jag tror att jag måste vänja mig först.

Ovido - Quiz & Flashcards