Alla inlägg under juli 2017

Av Magdalena Svensson - 4 juli 2017 22:40

Idag/kväll saknar jag dig i massor..
Jag skulle behöva ha en stor bamse kram i från min syster..
Känner mig ganska ensam..
Tjejerna bor själva..
Det går superbra för dem..
Ska bli mormor igen i september..
Zorro och jag bor i en liten lägenhet nu, huset blev för stort..
Vi köpte en kattunge han heter ava..
Vild som bara dem men ack så gosig..
Önskar att vi kunnde sitta ner och äta godis och snacka om ingenting..
Det gör ont i mig när jag ser månen och jag inser att du inte kommer till mig..
Jag vet att det är omöjligt men viljan finns syrran den finns..
Fy om det gick att dra tillbaka tiden, och att det hade funnits något botemedel..
Då hade vi kunnat suttit här tillsammans, du och jag..
Älskar verkligen dig
Saknar dig väldigt mycket
Ta hand om dig
Kramar i massor/lillsyrran

Ovido - Quiz & Flashcards