Alla inlägg den 25 april 2013

Av Magdalena Svensson - 25 april 2013 15:21

Dagens läkarbesök innebar blandannat inbokning av röntgen i mitten/slutet av maj, för att se hur tumörerna mår. De kommer även att kolla om den har spridit sig till någon annan del av kroppen. Sen får vi se vad som händer. Men än hänger jag i och kommer troligtvis att göra det ett litet tag till.


Efter besöket hämtade vi en något chockad Wilma, hon blev helt enkelt hämtad av mamma, pappa, moster, mormor och kusin Mikaela redan kl10. Snacka om kort dag. For hem och packade för en tur till Frövi. Riktigt skönt att komma hem en stund. Lunch på mc donalds i Kristinehamn, lite klädinköp i Örebro och nu har jag landat i mammas soffa för lite vila, Wilma är hos moster. Ikväll får jag äntligen lite grillad mat.


Jag har även godkänt artikeln. Den kommer ut på lördag. Ska bli riktigt spännande.

Av Magdalena Svensson - 25 april 2013 07:23

... har det blivit inatt. Jag hade svårt att somna på grund av läkarbesöket idag. Sen när jag väl hade somnat slog hostan till så jag valde att lägga mig på soffan, det fungerar alltid. Hostan ger sig då jag kan slappna av. Trodde jag! Tänk så fel jag trodde, jag hade tagit av mig armbandet jag fått av Wilma. Armbandet som jag ska ha ända tills jag dör. Panik, hittade det efter en kvart på golvet vid min säng. Tänk att ett armband kan vara så viktigt. Fick armbandet av Wilma när jag blev sjuk. Efter det sov jag gott till ca halv sju. Eftersom jag hade somnat på soffan var det bara att vakna, familjen började att röra på sig. Nu sitter hela familjen mätta och belåtna. Wilma ska en stund till dagis och vi andra tar oss till läkaren. Sen ska det packas, hämta Wilma på dagis och en tripp hem till Frövi. Skönt med lte egentid för sambon som kommer till Frövi på lördag.


Tänk så lite eller så mycket som kan förstöra en god natt sömn. Jag vaknar alltid någon gång vid två -tre tiden på natten eftersom insomningstabeletten slutar verka då, men oftast brukar det fungera bra att somna in. Det gjorde det inatt med när alla saker var där de skulle och soffan bäddad.

Ovido - Quiz & Flashcards