Alla inlägg under september 2011

Av Magdalena Svensson - 26 september 2011 21:12

Jag är nog världssämst på att uppdatera min blogg, ska försöka att bättra mig. Förra veckan innehåll både behandling och läkarbesök. Behandlingen fungerade bra och tack vare en reducerad dos blev biverkningarna inte så farliga. Läkarbesöket var positivt, jag svarar på behandlingen som jag ska.


Den här veckan är behandlingsfri, vilket är väldigt skönt. Under veckan ska jag vara med på två friidrottsdagar, ska bli kul att heja på alla elever när de springer, stöter kula, hoppar längd etc.


Wilma, jag och Staffan har haft en lugn och skön helg där vi har busat, pysslat, byggt lego, umgås med Wilmas kusiner, spelat golf (Staffan), ätit god middag (tack fam Petersén), handlat blommor och givetvis städat och tvättat.

Av Magdalena Svensson - 4 september 2011 07:14

Ånnu en natt har tillbringas på soffan tillsammans med Wilma. Konstigt att hon vill ligga på soffan tillsammans med mamma när hon är lite småkrasslig Hon tycker nog att det är mysigt. Hon mår som tur är bättre nu på morgon så förhoppningsvis blir det dagis imorgon. Hon älskar att vara på dagis och vi märker att hon har saknat dagis under sommaren, i allafall under de två sista veckorna på sommarlovet.



Här nedan kommer några bilder på Wilma när hon var bebis...     


Min 5:e behandling blev uppskjuten en vecka på grund av att min mage inte riktigt ville. Magkatarr som inte ville ge sig samt magknip på det blev lite för mycket. Läkaren beslöt att jag skulle höja dosen på magkatarrmedicinen och nu känns det mycket bättre så ibörjan på nästa vecka är det dags för behandling igen.



Vad jag älskar att vara tillbaka på jobbet, trots att det bara är på 25 %. Det är skönt att se något annat en lägenheten. Jag känner att jag mår mycket bättre när jag träffar eleverna och lärarna. Om jag ska vara riktigt ärlig så orkar jag, just nu, inte att arbeta mer än 25 %.

Skapa flashcards