Alla inlägg under juli 2011

Av Magdalena Svensson - 27 juli 2011 22:06

... inte orkat med att skriva här på bloggen på ett tag. Mycket av min energi har varit riktat på min familj och den kompletterande bahandlingen som pågår. Sen jag skrev sist har Wilma hunnit egen semester med farmor, jag har spelat en 12-hålsrunda och vi har varit på tur till Frövi. Vår minisemester i Frövi har varit trevlig, mysig och turbolent. Vi har hunit med att besöka nära och kära, hälsa på vid mormors grav, varit på golftävling och ett övernattnings besök på Lindesbergs lasarett. Vi har även hunnit med att vara oroliga för försvunnen släkting och även för våra släktingar som bor i Oslo. Som tur är så är alla släktingar helt okej.Passar även på att sända en tanke till alla i Norge som har förlorat sina nära och kära. En sådan sak gör att man blir ännu mer upmärksam på det fina man har här hemma. Jag älskar er, Wilma och Staffan!!!

Ovido - Quiz & Flashcards