Direktlänk till inlägg 22 april 2013

En helt vanlig måndag...

Av Magdalena Svensson - 22 april 2013 12:44

.... då hade jag varit på mitt jobb. Fikat med goa kollegor och lärt mina elever lite no, matte och teknik. Saknar er allihopa. Men min vardag är inte som en vanlig vardag med jobb och annat, utan min dag har hittills....


Dagen idag började med en efterlängtad massage för att följas upp med provtagning på sjukhuset. Kan vara så att jag har lyckats lämna prover för tidigt. Min sköterska tittar in om en stund. Vi ska prata lite om mina mediciner och lite annat smått och gott.


Annars är det en ganska tung dag idag. Visste att jag skulle bli väldigt trött efter gårdagens festligheter på leklandet. Men dagen är inte slut än, så jag hoppas att det går bättre på eftermiddagen. Har kommit på att man vilar mer om man blundar en slötittar på TV. Som tur är kan man göra båda sakerna samtidigt. Jag börjar vänja mig vid tanken att jag snart inte finns kvar här på jorden. Och jag försöker att vara med på saker så mycket jag orkar. Jag ser att min familj och främst min dotter blir glada över att jag försöker. Men för att orka behöver jag mer och mer vila. Jag hoppas att jag orkar åka hem till mamma en gång till. Vill så gärna träffa mina syskonbarn och alla andra igen. Syrran kommer en sväng på onsdag, så att stumpan inte får så lång dag på dagis.

 
 
Ingen bild

Eva

22 april 2013 14:19

Ta inte ut något i förskott! <3

Magdalena Svensson

22 april 2013 15:25

Aldrig, vet du. Har lite intressanta saker att se fram emot både imorgon och i slutet av veckan. Men lite hemlisar måste jag ha :) så en litet tag tillför ni allt dras med mig.

 
Ingen bild

Mamma och lillasyster

22 april 2013 16:42

Det är väl kristallklart att vi alla vill att du,staffan,och wilmus ska komma hit till stora frövi. VI TÄNKTE ATT NI SKULLE KOMMA NED REDAN NU TILL HELGEN OM DET GÅR...Annars tar vi bilarna och kommer till er i stället, men då måste Zorro mannen få följa med och då får du allt stänga in katterna..Ps lycka till i morgon,vi älskar er kramar i massor. KOM IHÅG ATT DU ÄR BÄST.

Magdalena Svensson

22 april 2013 16:58

Staffan ska ut på fredag och karin kommer...vi kan åka på lördag fm

 
Ingen bild

Frida

23 april 2013 20:29

Jag är riktigt nyfiken på vad det är du har på gång. Jag är så imponerad av dig Magda. :) Kram

Magdalena Svensson

23 april 2013 21:17

Det märks om några dagar eller så... :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magdalena Svensson - 25 juli 2022 21:21

Idag är det 9 år sedan, du var tvungen att lämna oss på jorden, för att bli en ängel på månen.. Min lilla docka, jag saknar dig så, när jag tittar upp på det mörka himlavalvet och ser både stjärnor och den vackra månen som pryder den svarta himlen, ...

Av Magdalena Svensson - 13 november 2021 17:47


Hipp hipp hurra på din födelsedag. I dag blir du en gammal tant hela 50 år... Det är verkligen synd att du inte finns här i bland oss, och vi tänker på dig varje dag. Vi har pratat om dig hela dagen och ätit maten som du älskar.Tittar upp på månen...

Av Magdalena Svensson - 25 juli 2021 13:37

Idag är det 8 år sen,som du var tvungen att bli en ängel på Månen. Det går inte en dag utan att jag tänker på dig, min lilla docka. Inte en dag som jag undrar hur det hade varit, om du fortfarande fanns här hos oss. Det värker i mitt hjärta av längt...

Av Magdalena Svensson - 25 juli 2019 11:56

Idag är det 6 år sedan du var tvungen att lämna oss alla fast jag vet att du inte ville göra det... Saknaden efter dig min lilla docka är lika stor som då.. Det går inte en dag utan att jag tänker på dig och undrar hur du har det.. Där borta på Må...

Av Magdalena Svensson - 25 juli 2018 21:50

För fem år sedan i dag var du tvungen att lämna jorden för att bosätta dig med de andra änglarna runt omkring i världen. För att du blev sjuk och att det fanns inget läkarna kunde göra så att du kunde leva vidare bli frisk. Saknaden efter dig syrra...

Ovido - Quiz & Flashcards