Direktlänk till inlägg 29 mars 2013

Långfredag

Av Magdalena Svensson - 29 mars 2013 15:40

Som vanligt är långfredagen en väldigt lång dag. Jag vilar en stund på soffan och stumpan tittar på film. Vi har målat lite påskkort inför morgondagen så Wilma är superspänd....

Hur säger man hejdå till sina nära och kära när man inte riktigt vet när det tar slut, förutom att man vet att det kommer att ta slut. Förhoppningsvis hinner jag vara med ett tag till med mina nära och kära.... Mår lite bättre idag, men jag är väldigt orolig för att jag ska bli illamående och få ont i huvudet igen. Huvudet gör sig påmint ibland, men inte alls på samma nivå som tidigare. Vila är inte och kommer aldrig att bli någon av mina favoritsysselsättningar, men vila behöver jag för att orka med.


Jag vet att lillstumpan kommer att växa upp till en fin och självständig liten tjej. Med hjälp av sin underbara pappa och övrig släkt och vänner. Det kommer att ta en liten tid, men jag vet att ni kommer att få det bra. Jag är bara väldigt ledsen över att jag inte får vara med. Jag kan bara hoppas att jag har gett henne tillräckligt med kärlek och goda råd under de har 4 åren och 10 månaderna. Det är du tjejen som gör att mamma orkar kämpa.


Jag blir glad när jag läser alla glada uppdateringar på Facebook.. Fortsätt så. Jag är lycklig över att finnas till ett slag till, men det är supersvårt att leva i nuet. Speciellt om man är ett kontrollfreak.

 
 
Ingen bild

Eva

29 mars 2013 18:26

Det är verkligen tur att ni har lilla Wilma! Tänk att hon lever i nuet och på så sätt kanske vardagen lättare rullar på... Läste att en annan mamma hade gjort i ordning en låda med massor av minnessaker till sin dotter. Kanske Wilma kan hjälpa till...

 
Ingen bild

Eva

29 mars 2013 18:29

Oj... kommentaren skickades bara iväg!?

I alla fall... sakerna i lådan var sånt som stimulerade alla olika sinnen. Ett klädesplagg, inspelade sånger och sagor, brev, fotografier och teckningar de gjort tillsammans. KRAM :-/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magdalena Svensson - 25 juli 2022 21:21

Idag är det 9 år sedan, du var tvungen att lämna oss på jorden, för att bli en ängel på månen.. Min lilla docka, jag saknar dig så, när jag tittar upp på det mörka himlavalvet och ser både stjärnor och den vackra månen som pryder den svarta himlen, ...

Av Magdalena Svensson - 13 november 2021 17:47


Hipp hipp hurra på din födelsedag. I dag blir du en gammal tant hela 50 år... Det är verkligen synd att du inte finns här i bland oss, och vi tänker på dig varje dag. Vi har pratat om dig hela dagen och ätit maten som du älskar.Tittar upp på månen...

Av Magdalena Svensson - 25 juli 2021 13:37

Idag är det 8 år sen,som du var tvungen att bli en ängel på Månen. Det går inte en dag utan att jag tänker på dig, min lilla docka. Inte en dag som jag undrar hur det hade varit, om du fortfarande fanns här hos oss. Det värker i mitt hjärta av längt...

Av Magdalena Svensson - 25 juli 2019 11:56

Idag är det 6 år sedan du var tvungen att lämna oss alla fast jag vet att du inte ville göra det... Saknaden efter dig min lilla docka är lika stor som då.. Det går inte en dag utan att jag tänker på dig och undrar hur du har det.. Där borta på Må...

Av Magdalena Svensson - 25 juli 2018 21:50

För fem år sedan i dag var du tvungen att lämna jorden för att bosätta dig med de andra änglarna runt omkring i världen. För att du blev sjuk och att det fanns inget läkarna kunde göra så att du kunde leva vidare bli frisk. Saknaden efter dig syrra...

Ovido - Quiz & Flashcards