Alla inlägg den 30 mars 2013

Av Magdalena Svensson - 30 mars 2013 15:00

Just nu är det tungt... Känns som man förstör påsken för alla. Tack mamma och Frank för den goda lunchen. Synd att aptiten inte riktigt vill som jag. Det är väldigt roligt att träffa alla, men det är också väldigt jobbigt.


Kunde inte somna natten tills idag. Mamma och jag bäddade ner oss i bäddsoffan. Skönt att få somna hos mamma. Bara synd att hon inte kan pussa bort det onda.


Wilma har verkligen njutit av påsken, hon har varit påskhäxa och busat mycket med släkten. Taxen Zorro har bara kramats och pussat på mig idag. Känns skönt att mysa med djuren.


Har inte skrivit i hennes bok än, men det kommer jag att göra. Hur skriver man ner alla fina tankar och ord så att hon får en bra bild av sin mamma.

Av Magdalena Svensson - 30 mars 2013 08:45

Påakafton med påsklunch, står påschemat....stumpan ska få vara lte påskhäxa... Skönt med lite vardag i allt det konstiga. Idag ska jag försöka ägna lite tid åt hennes bok. Den är svår att skriva i, men jag vill få med så mycket om oss tillsammans och gärna fixa lite med minnesaker också.

Mysigt att vara hemma hos mamma, jag och mamma bäddade ner oss i bäddsoffan så jag skulle kunna få lite sömn.. Lite svårt är det när de nära i släkten kommer, de vill jätteväl och jag vill gärna träffa dem innan jag somnar, men lite tungt är de.

Ovido - Quiz & Flashcards