Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Magdalena Svensson - 13 januari 2011 10:51

Idag kommer mamma på besök (har väntat sedan i tisdags på att hon ska komma). Vi ska äta lunch på stan och sedan ska vi hämta Wilma så hon får se hur det är på Wilmas dagis. Mamma stannar tills på söndag och hjälper mig och håller mig sällskap eftersom Staffan ska till Växjö på kurs. Då mamma är på plats kommer Wilma att få vara hemma från dagis imorgon och få riktig kvalitetstid med mormor. Mamma kommer även att ha några pussel med sig så att jag har något att pyssla med när jag går hemma (jag kan ju inte skriva inlägg hela tiden   ).


Jag är grymt trött på att vänta på att behandlingen ska ta fart ordentligt, jag har några läkarbesök och provtagningar kvar innan de kan sätta igång med allt. Läkarna ska även göra olika behandlingsfält för strålningen så att det blir rätt. Det värsta med väntan är att man inte kan gör någonting åt situationen själv utan man är utlämnad till att andra ska ordna saker åt en. En annan sak som börjar kännas jobbigt är att det faktiskt gör ont, men det är en smärta som jag kan stå ut med och den går fortfarande bort med alvedon och voltaren.


Nog med klagan, jag mår faktiskt ganska bra och jag har bestämt mig för att fixa det här. Så är det bara!!!

Ovido - Quiz & Flashcards