Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Magdalena Svensson - 1 januari 2011 13:53

Nyårsafton tycker jag är en enda lång väntan till tolvslaget, men i år gick det ovanligt bra att vänta. Jag fördrev tiden med att lägga klart pusslet jag fick i julklapp (1000 bitar på 4 dagar), jag förberedde middagen och vi hann med både mys och gos i soffan. När tolvslaget närmade sig hade Wilma sovit i tre timmar och katterna satt i fönstret och tittade på fyrverkerierna. Staffan och jag satt och njöt av goda ostar  och film på tv.

 


Undrar vad det nya året har att erbjuda. En sak vet jag redan och det är att jag måste kämpa mig genom en cancerbehandling som kommer att bestå av strålning, cellgifter och operation (förhoppningsvis startar de behandlingen nu i januari). Den behandlingen kommer att ta hela 1:a halvåret i anspråk, men jag har den andra halvan av året kvar. Under behandlingen ska jag njuta av att vara med min lilla familj, släkt och vänner. Om jag orkar kommer jag även att titta in på jobbet en sväng.   

Ovido - Quiz & Flashcards