Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Magdalena Svensson - 25 januari 2011 12:47

Heter katterna i vår familj och både bidrar till att det är mycket lättare att gå hemma. Båda katterna är väldigt snälla och gosiga. Ragnar är den busiga och han vill alltid ha uppmärksamhet, speciellt när man gosar med den andra katten. Han är kelsjuk och kurrar så att han tjuter. Ragnar är också den katten som kommer och möter vid dörren. Doris är min katt. Hon är den gosigaste katten som finns. Är matte ledsen så finns hon där och gosar. Hon sover alltid hos mig och lägger jag mig ner för att vila så kommer hon alltid och håller mig sällskap. Kommer man på besök till oss är det inte säkert att Doris visar sig, hon är extremt skygg men det har blivit mycket bättre.


Ragnar

  

Doris

Av Magdalena Svensson - 25 januari 2011 12:44

Igår var jag till jobbet en sväng och fikade med mina underbara kolleger och sa hej till mina elever. Trevligt var det   



Ovido - Quiz & Flashcards