Direktlänk till inlägg 19 april 2011

Hej igen!!!

Av Magdalena Svensson - 19 april 2011 09:06

Det är ett tag sen jag skrev här på bloggen, men ibland har man ingen ork till att skriva. Man kan helt enkelt säga att livet har gått upp och ner. Jag känner en stor oro inför om det kommer att bli en operation eller inte, vet inte resultatet på den senaste röntgenundersökningen än. Jag känner även en stor oro inför operationen eftersom det är en stor operation och jag har aldrig blivit opererad förut. Oro inför framtiden känner jag också, men den vågar jag inte riktigt tänka på än, får se till att fokusera på det som ligger närmast i tiden.




I fredags var jag till jobbet och fikade med mina underbara kollegor, jag saknar er allihop. I lördags hade jag besök av en tidigare arbetskamrat och kär vän från Örebro, synd att tiden gick så fort. Söndagen tillbringade vi i Värmlandsnäs hos Wilmas farmor och Bosse. Wilmas kusiner var också där, så det blev fullt ös. Vi plockade tussilago till farmor, gungade och kastade stenar i Vänern.

 
 
Ingen bild

Malin Barkman

19 april 2011 09:47

Kram Magda!

Magdalena Svensson

19 april 2011 11:15

Många kramar tillbaka! Hur mår lillstumpan?

 
Ingen bild

Frida

19 april 2011 15:48

Tänker på dig. Hoppas du får besked snart.

Magdalena Svensson

19 april 2011 15:55

Kommer att få besked vad som kommer att hända på tisdag nästa vecka när jag träffar läkaren på Karolinska.

 
Ingen bild

Bea

19 april 2011 20:33

Det kommer att bli bra, Magdalena! Lätt för mig att säga, men jag vill ändå försöka peppa: Jag hoppas tumören minskat, så du kan genomgå operationen. Läkarna är så skickliga nuförtiden, så du behöver nog inte oroa dig. Nu är det bara att kämpa på!!!

Sänder lite styrka!!!

Kram Bea

Magdalena Svensson

19 april 2011 20:51

På tisdag nästa vecka får jag reda på vad som händer framöver, det ska bli skönt att få veta. Jag kämpar på och tar en eller två dagar i taget.


Många kramar tillbaka!

 
Ingen bild

Anna

20 april 2011 18:25

Håller tummarna för dig! Hoppas verkligen att det går bra. Ska tänka på dig på tisdag och verkligen hoppas...Kram på dig!

Ger dig styrka.

Magdalena Svensson

20 april 2011 19:24

Tackar!!! På tisdag kommer jag att träffa läkaren som ska ev. operera, narkosläkaren och göra datomografiröngen. Om operationen blir av så kommer den att gå av stapeln någon gång under vecka 18.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magdalena Svensson - 25 juli 2022 21:21

Idag är det 9 år sedan, du var tvungen att lämna oss på jorden, för att bli en ängel på månen.. Min lilla docka, jag saknar dig så, när jag tittar upp på det mörka himlavalvet och ser både stjärnor och den vackra månen som pryder den svarta himlen, ...

Av Magdalena Svensson - 13 november 2021 17:47


Hipp hipp hurra på din födelsedag. I dag blir du en gammal tant hela 50 år... Det är verkligen synd att du inte finns här i bland oss, och vi tänker på dig varje dag. Vi har pratat om dig hela dagen och ätit maten som du älskar.Tittar upp på månen...

Av Magdalena Svensson - 25 juli 2021 13:37

Idag är det 8 år sen,som du var tvungen att bli en ängel på Månen. Det går inte en dag utan att jag tänker på dig, min lilla docka. Inte en dag som jag undrar hur det hade varit, om du fortfarande fanns här hos oss. Det värker i mitt hjärta av längt...

Av Magdalena Svensson - 25 juli 2019 11:56

Idag är det 6 år sedan du var tvungen att lämna oss alla fast jag vet att du inte ville göra det... Saknaden efter dig min lilla docka är lika stor som då.. Det går inte en dag utan att jag tänker på dig och undrar hur du har det.. Där borta på Må...

Av Magdalena Svensson - 25 juli 2018 21:50

För fem år sedan i dag var du tvungen att lämna jorden för att bosätta dig med de andra änglarna runt omkring i världen. För att du blev sjuk och att det fanns inget läkarna kunde göra så att du kunde leva vidare bli frisk. Saknaden efter dig syrra...

Ovido - Quiz & Flashcards