Alla inlägg den 4 april 2011

Av Magdalena Svensson - 4 april 2011 08:51

Då var det återigen måndag! Den här helgen som har varit har vi tillbringat en stund på IKEA, Bergvik och hos Wilmas kusiner på Älvrosgatan. På tisdag ska jag på informationsmöte angående lärarlegitimationer, ska bli intressant.Wilma har kommit in i en älskar allt period. Kommentarer som "Magen älskar fika", "Jag älskar att gunga" är bara några av hennes älska kommentarer.Nu är det 2,5 veckor sen jag slutade med cellgifterna och strålningen och det märks kan man säga. Jag är mycket piggare, även om jag inte orkar med allt. Jag har inte lika ont, vilket jag hoppas innebär att tumören har krymt. Just nu är jag inne i en vänta period, den 16 april är det åter dags för magnetröntgen och den 26 april ska jag träffa läkaren på Karolinska. Operationsdatum vet jag inte än, allting hänger på om tumören har krymt eller inte.

Ovido - Quiz & Flashcards