Alla inlägg den 24 april 2011

Av Magdalena Svensson - 24 april 2011 16:11

Skärtorsdag: Dagen inleddes med påskparad på dagis. Wilma var en jättesöt påskkärring, ialla fall när jag lämnade henne på dagis. När jag hämtade henne var hon en jättesöt, smutsig påskkäring :)  På eftermiddagen fikade jag och Wilma med Eileen och Benjamin. Sedan träffade jag mina kära arbetskamrater.



Långfredag: Mamma, Frank och min morfar kom på besök ooch lurade iväg oss en stund på trav. Mysigt att sitta och titta på folk och hästar medans Wilma och Staffan for runt i barnhörnan.



Påskafton: Påsklunch hos svärmor ute på Värmlandsnäs. Alltid mysigt att vara ute på landet. Wilma älskar att strosa omkring.



Påskdagen: Idag har vi åkt karusell och handlat ballonger .... Alltid kul med marknader :)



Annandag påsk: Är det imorgon och då ska vi ta oss till Frövi och umgås med hela familjen därborta.

Ovido - Quiz & Flashcards