Alla inlägg under juli 2013

Av Magdalena Svensson - 13 juli 2013 15:57

Kvällen och natten hade syrran varit lugn och sovit bra.
På morgonen blev hon både orolig och hade ont så då fick hon extra doser av sin medicin.

Kl 11 fick syrran besök av en god vän Helene med familj.
Staffan och wilma var med.
Syrran var vaken och pratade lite grann.

Mamma och jag sitter hos henne nu och syrran sover fridfullt nu i alla fall.
Har ätit några karameller och druckit både saft och cocacola som hon tycker så mycket om.
Kram på er alla/ lillsyrran och mamma

Av Magdalena Svensson - 12 juli 2013 12:43

Syrran ligger så fridfullt och sover mest hela tiden.
Har inte ont.
Mamma och frank har hyrt en stuga i grums så att det inte blir så långt att pendla. ..
/ Lillsyrran.

Har haft besök av släkt från frövi och Lindesberg .

Av Magdalena Svensson - 9 juli 2013 11:04

Syrran drömmer om när hon var liten.
Pratar med pappa som han fanns i rummet.
Tandborstning, handlade det om.
Syrran ligger mest i sängen kan inte stå längre bara sitta en liten stund vid sängkanten i bland.
Att sitta där bredvid och inte kunna ta bort det onda är väldigt jobbigt.
Men jag vet att min syster skulle sitta vid min sida om det var jag som låg där.
Hon ser olika saker som finns under sängen.
Ibland är det kaniner och ormar.
Mikaela är också här och pussar sin moster och mamma är här.
Hon pratar om att moster Annika ska komma. Det vill hon.
Alla dessa djur bor hos mig i örebro.

Av Magdalena Svensson - 6 juli 2013 22:28

Jag sitter hos dig min lilla docka.
Jag var hemma i några dygn och hämtade krafter.
När jag kom till dig i dag så blev du GLAD.
Tårana rann ned från dina kinder.
Det värme mitt hjärta.
Jag minns hur lycklig jag var när jag väntade dig.
När du föddes var du vacker och liten precis som en liten docka.
Min alldeles egna docka som jag älskar så mycket så det värker i mitt hjärta.
Min modiga och tappra docka jag älskar dig/ mamma

Magdalena sover mest och äter inte så mycket längre.
Hon har inte ont och har nästan ingen ångest.
Ibland är hon vaken och sitter uppe , korta stunder.
Då pratar hon om både nutida och dåtida saker.
Vi älskar dig Magdalena i massor puss.

Av Magdalena Svensson - 4 juli 2013 22:49

När jag var hos syrran sist fick hon höjda doser av sin medicin. .
Så att hon slipper att bli så ledsen och orolig.
Min syster är så himla modig och stark.
Ja hon är så vacker och så söt när hon sover.
Ibland pratar hon om när vi var små och då får jag allt se upp! För jag hittade alltid på bus.
Det kommer syrran allt i håg.
Jag älskar dig och det gör alla som har fått chansen att lära känna dig.
Kram till er alla/ Lillsyrran.

Av Magdalena Svensson - 2 juli 2013 16:55

Wilma och mammamys :) Senaste dygnet har varit upp och ner. Hon har fått mer smärtstillande. Magda hälsar kärleksfullt... /Staffan

Ovido - Quiz & Flashcards