Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Magdalena Svensson - 11 mars 2011 11:30

Idag har jag fått de sista tiderna för strålningen. På onsdag nästa vecka är strålningsbehandlingen klar och då slutar jag även att ta cellgifterna. Sen gäller det att låta strålningen ha effekt och samla krafter till operationen. Får se vad som händer i fortsättningen när jag pratar  med läkaren på måndag. När jag summerar hela den här behandlingsperioden måste jag säga att biverkningarna har varit lättare att leva med än jag från början trodde. Det som har varit jobbigast är krångel med magen och tröttheten, men även det går att leva med. Jag kommer  att känna av effekterna av strålningsbehandlingen i några veckor till, men sen hoppas jag att det känns kanska okej.



Ikäll är det återigen dags för fredagsmys och Wilma och jag ska krypa upp i soffan och mysa medans Staffan är på after work. Jag funderar starkt på om vi ska inhandla godis och popcorn till fredagsmyset, och vi kanska även ska bygga en koja. Wilma älskar kojor.

Ovido - Quiz & Flashcards