Direktlänk till inlägg 23 juni 2013

Sovdag

Av Magdalena Svensson - 23 juni 2013 21:48

Hej! Idag har Magda sovit istort sett hela dagen. Hon har i helgen även haft besök från Norge, som hade med sig en stor vit schäfer som hon älskar. Hunden gladde henne verkligen. På söndagseftermiddagen blev hon lite ledsen och orolig men då fick hon lite mera medicin och då blev det bättre, samt en massa kramar och pussar ifrån oss alla som var där... Wilmas puss var bäst av ALLA sa hon innan jag och Mikaela åkte hem. Ta vara på er alla och massor av kramar från Magdalena. /Lillsyrran

 
 
Ingen bild

Malin B

23 juni 2013 22:20

Kram Magdalena!!!!

 
Ingen bild

Gunilla i örebro

23 juni 2013 22:59

Kram till er alla, ni är otroliga. Magdalena har en underbar familj, hon får säkert styrka från er alla.

 
Malin

Malin

23 juni 2013 23:28

Hej Magda! Jag tänker på dig och tycker att det ät fint att du har bra sällskap omkring dig hela tiden. Orkar du göra något annat än att sova verkar det finnas många starka armar vid din sida som kan hjälpa dig ut till naturen eller på någon annan utflykt. Vad fantastiskt att du har så fina vänner och så fin familj. Ta hand om varandra. Vänligen, Malin

http://inteytterliggareenbloggomcancer.wordpress.com

 
Ingen bild

Helene

24 juni 2013 00:09

Stora kramar till er ALLA! Ni är fantastiska! Ofattbart att ni orkar dela med er av det som sker, men ni ska veta hur tacksam jag är (som inte kan vara där) och säkert många andra med mig, att få veta vad som händer och känna trygghet i tanken att hon har det "bra" och inte är ensam. Ni finns hela tiden i mina tankar! <3

 
Gunilla Kling

Gunilla Kling

24 juni 2013 13:28

Fina familjen...Wilma du har en underbar mamma som vill dela det svåra med familj, vänner och främlingar.
kram Gunilla

http://nillassykatt.blogspot.se

 
Ingen bild

m

25 juni 2013 21:34

Styrke kramar tänker på er ofta.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magdalena Svensson - 25 juli 2022 21:21

Idag är det 9 år sedan, du var tvungen att lämna oss på jorden, för att bli en ängel på månen.. Min lilla docka, jag saknar dig så, när jag tittar upp på det mörka himlavalvet och ser både stjärnor och den vackra månen som pryder den svarta himlen, ...

Av Magdalena Svensson - 13 november 2021 17:47


Hipp hipp hurra på din födelsedag. I dag blir du en gammal tant hela 50 år... Det är verkligen synd att du inte finns här i bland oss, och vi tänker på dig varje dag. Vi har pratat om dig hela dagen och ätit maten som du älskar.Tittar upp på månen...

Av Magdalena Svensson - 25 juli 2021 13:37

Idag är det 8 år sen,som du var tvungen att bli en ängel på Månen. Det går inte en dag utan att jag tänker på dig, min lilla docka. Inte en dag som jag undrar hur det hade varit, om du fortfarande fanns här hos oss. Det värker i mitt hjärta av längt...

Av Magdalena Svensson - 25 juli 2019 11:56

Idag är det 6 år sedan du var tvungen att lämna oss alla fast jag vet att du inte ville göra det... Saknaden efter dig min lilla docka är lika stor som då.. Det går inte en dag utan att jag tänker på dig och undrar hur du har det.. Där borta på Må...

Av Magdalena Svensson - 25 juli 2018 21:50

För fem år sedan i dag var du tvungen att lämna jorden för att bosätta dig med de andra änglarna runt omkring i världen. För att du blev sjuk och att det fanns inget läkarna kunde göra så att du kunde leva vidare bli frisk. Saknaden efter dig syrra...

Ovido - Quiz & Flashcards