Direktlänk till inlägg 4 juni 2013

Älskar er

Av Magdalena Svensson - 4 juni 2013 22:33

Ni är bäst!! Finns inte så mycket mer att säga ...  Tack allihopa för allt stöd vi fått hittills...   

 
 
Ingen bild

lilla jag

4 juni 2013 23:05

..När livet tar en annan vändning, när ingenting blir mer sig likt, när det inte längre går att bestämma själv.. Då får man bara andas och känna att livet är bara en liiiten del av allt.. Sen kommer fortsättningen och det är nog vackrare än vad vi tror. Där ses vi nog alla igen och lever tillsammans i oänderligheten! stor varm kram på er!

 
GeddFish

GeddFish

4 juni 2013 23:24

Ni behöver allt stöd i världen, som går att få!
Alla vi vill ge styrka åt den sjuka, och smärtlindring!
Glöm inte nära och kära runt omkring, behöver massvis med stöd och kärlek!
Många tankar i etern / cybern......

http://gerd-geddfish.blogspot.com/hd

 
Ingen bild

Eva

5 juni 2013 00:05

Usch, det är så sorgligt! :-(
Tänker på er! Ta hand om varann.

 
Ingen bild

Sara

5 juni 2013 07:15

Alla omtankar till Er!

 
Ingen bild

ullis

5 juni 2013 07:59

<3

 
Ingen bild

Maria

5 juni 2013 11:00

En stor och varm styrkekram från en okänd läsare

 
Ingen bild

Katrin

5 juni 2013 17:29

Ni finns i våra tankar. Kram

 
Ingen bild

syrran

5 juni 2013 21:50

Jag vet att vi kommer att träffas igen. På månen (som wilma säger).Varför gör det då så himla ont? Jag vill att du ska vara här på jorden med oss alla. Jag älskar dig så mycket. Fan jag hatar det här. Jag vet att det inte finns någonting ,som kan stoppa det från att ske, men jag önskar att jag kunde trolla bort det onda som jag gjorde när vi var små..Jag älskar dig min alldeles egna stora syster, jennifer och mikaela älskar sin (reserv mamma) som de alltid har kallat dig för..Det är jag som ska tacka dig för allt stöd som du har gett mig...igenom livet som dessvärre blev kortare än vi båda ville..Att ha en syster som dig maggan är helt otroligt roligt.. Jag älskar dig i massor kram lill syrran

 
Ingen bild

rose-mari

3 juli 2013 07:44

sänder massor med styrkekramar till er...finns i mina tankar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magdalena Svensson - 25 juli 2022 21:21

Idag är det 9 år sedan, du var tvungen att lämna oss på jorden, för att bli en ängel på månen.. Min lilla docka, jag saknar dig så, när jag tittar upp på det mörka himlavalvet och ser både stjärnor och den vackra månen som pryder den svarta himlen, ...

Av Magdalena Svensson - 13 november 2021 17:47


Hipp hipp hurra på din födelsedag. I dag blir du en gammal tant hela 50 år... Det är verkligen synd att du inte finns här i bland oss, och vi tänker på dig varje dag. Vi har pratat om dig hela dagen och ätit maten som du älskar.Tittar upp på månen...

Av Magdalena Svensson - 25 juli 2021 13:37

Idag är det 8 år sen,som du var tvungen att bli en ängel på Månen. Det går inte en dag utan att jag tänker på dig, min lilla docka. Inte en dag som jag undrar hur det hade varit, om du fortfarande fanns här hos oss. Det värker i mitt hjärta av längt...

Av Magdalena Svensson - 25 juli 2019 11:56

Idag är det 6 år sedan du var tvungen att lämna oss alla fast jag vet att du inte ville göra det... Saknaden efter dig min lilla docka är lika stor som då.. Det går inte en dag utan att jag tänker på dig och undrar hur du har det.. Där borta på Må...

Av Magdalena Svensson - 25 juli 2018 21:50

För fem år sedan i dag var du tvungen att lämna jorden för att bosätta dig med de andra änglarna runt omkring i världen. För att du blev sjuk och att det fanns inget läkarna kunde göra så att du kunde leva vidare bli frisk. Saknaden efter dig syrra...

Ovido - Quiz & Flashcards